الثلاثاء، 17 يونيو 2008

ال واجب ال



قوانين الواجب:



1. أذكر اسم من طلب منك حل هذا الواجب.
ال واجب ال دا ورطة ... اسرار حتة واحدة ؟؟؟؟؟؟
الله يسامحك يا نونو
افرضى اسرائيل عرفت اسرارى دلوقتى وفهمت استراتيجيتى ..هه ؟؟اعمل ايه بقى ساعتها ؟
ولا واحد من المتربصين (الله يحرقهم) ؟؟ولا حد من النيران الصديقة يوزه عقله ويوجهها الى
لا داموضوع خطيييييييييير



2. أذكر القوانين المتعلقة بهذا الواجب
هه؟
نعم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مين ؟؟؟؟؟؟؟؟
فين ؟؟؟؟؟ كام ؟؟؟؟؟؟؟؟
انا اللى احط القوانين يعنى ولا اولع فيها واخلص ؟
فين الكتالوجج
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
القوانين عيب على اى حد يستغل الاسرارى دى
حق المشاركة ممنوع وحق الطبع او النشر فيه سجن على طول
واجلها عجيب الويلد من البلد يجطعوه جطييييييييييع
استروا على ربنا يستركم

3. تحدث عن ستة أسرار قد لا يكتشفها من يقابلك للمرة الأولى.
اوممممممممم
استعنا بالله
1- انى مودييييييية جدا جدا ومخى مسيطر على كل اجهزتى وبما انه نصه بايظ رسمى يبقى انت ونصيبك بقى ببقابلك بانهى نص فيهم يعنى ناس تحلف لى انى عمرها ماتتخيل انى ممكن اضحك وناس تانية تحلف انى مستحيل اتكلم جد
كل واحد ونصيبه بقى وقت ماقابلنى ... وسهلة الاستثارة وسهل يضحك على ... وسهل اصدق .... وصعب حد يضحكنى من قلبى .... ومن الاسرار فعلا انى ممكن اعيط بس مش ممكن حد يشوفنى ولو شافنى حد ممكن اشوف سبب ابعد عنهم بيه عشان ماحسش انهم كشفونى وانى ممكن اتخلى عن الدنيا باللى فيها فى لحظة لو خالفت مبدأ من مبادىء

2- تانى سر كلام فى ودنكم (انا مطلقة ) ههههههههه مابيبانش على خالص ..الا هو المفروض يبان ازاى

3- انى زى الجمال والحصنة(معلومة جديدة ) مابنساش الاسية للاسف ....ويوم مابغدر على اللى بيضايقونى مستحيل ارجع تانى زى الاول ..للاسف بيبقى خلاص وكتير اوى اوى الى الان كان بيكون صعب عليهم ياخدوا مكانة تانى فى قلبى مادام كدبوا على ولو كدبة صغيرة
كفاية كدا؟
لا مش كفاية يبدو ان شكلى واسلوبى فى البداية لمن يرانى مغرى للناس اللى بتغلط بسرعة انهم يتمادوا بس ...اكيد مش شطارة ان الناس تتقن طولة اللسان
دى سهلة على اى حد ...لكن الغريب بقى انى اصبحت لااهتم حقا بهذه النوعية من البشر لانها تسقط فورا من الحسابات ... فالانسان ممكن يكون فوق هرم وبفعل واحد وبكلمة واحدة يكون فى قاع الارض للاسف
فالناس لما تشوفنى ماتتغرش انى ممكن ابلع الاهانة لانى لن اغفرها

4. حول هذا الواجب إلى ستة مدونين، وأذكر أسماءهم مع روابط مدوناتهم في موضوعك.
هههعهعهع
احب الاذى اوى
ستة ماينفعش
بصوا اولا مجداوية هيعهيعهعي
الواد الباحث والبت موناليزا و روفى والبت نور حياتى وجسر الحياة واللى بيقول انها امرأة
والربان واحمد كمال وفانيليا وحنين وهمسات دافئة وليلى وايمان ونووووووووووورة الخشن والقيثارة وشيماءات كلهم
و الغزالى و غنيم وجنى والفارس والهدهد والطائر ورحيل وام البنات وعاشقة الفردوس وياسمين ويوجينى حبيبتى الوحشة وحبيبتى رفقة عمررررررررى وانسانة بجد
ومين تانى يا ولاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اه والعائشة فى الاحلام وصاحبة الشموع دينا سلمان وامل وليى ةخرفانها وسوسو وفيفى كمان وجنى حبيبتى
والساحرة ..وسلوووووووووووووووووووى وال جى ياخبر دول يتنسوا برضه؟
اهه وزوزو عشان نسيتها يا خبر سامحينى يا زوزو
امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــولة (عودى يا خيبة زعلانة على مين هو حد يسوى )؟؟؟؟؟؟؟؟





5. اترك تعليق في مدونة من حولت الواجب عليهم، ليعلموا عن هذا الواجب.
لا دول كتيييييييييييير اوى
اللى يشوفهم يبلغهم

هناك 27 تعليقًا:

Jana يقول...

ايه ده؟؟
انا اول تعليق
معلش طول عمرها الحكاية دى بتغرينى
اتنطط بس واقول هيييه انا اول تعليق ..استنى جاية تانى

الباحث عن الحقيقة يقول...

يا رب اطلع الاول
هروح اقرا واجي
ياريت اي كباية نفتالين بليه على ما أخلص
بس تكون ساقعة

Jana يقول...

هههههههههههه نسيت انك عاملة موديريشن .يعنى ممكن اكون العاشرة
يا فرحة ما تمت
:)

قوليلى بقى
ده انا اللى اسمى مكتوب تحت
انا حبيبتك؟؟
ياختشى ربنا يخليكى ويسعد قلبك ويطعمك ما يحرمك
هاتى نص جنيه بقا

بصى بقى انتى ضحكتى علينا
اولا موضوع انك مودية ده استنتاج عندى من الاول ..وكان واضح من تدويناتك وردودك
والسر التانى ... ماشى حنعديه سر
والتالت بقى انا مش مصدقاه اصلا وعندى احساس انك بتحاولى تبقى كده ومش عارفة ...يعنى انتى مضايقة ان قلبك ابيض وبتضحكى على نفسك مش علينا

بصى يا حبيبة قلبى انا دايما باجى متأخر ...لكن باقرأ كل اللى فاتنى دفعة واحدة ...اسمحيلى اقولك حاجة بدال ما ترجعى للتدوينة اللى فاتت
كنت زمان باقول يا بخت اللى حواليكى بيكى..ولما عرفت شوية عن صديقاتك الجميلات ..قلت يا بختك انتى بيهم ..ولما احترت فيكى
قلت يا بختكم ببعض ..ربنا يديم عليكم المحبة وما شاء الله ولا قوة الا بالله
فعلا الطيور على أشكالها تقع
وده مبيحصلش الا فى علاقات الصداقة

استنى انا لقيت الباحث بينافسنى على كرسى اول تعليق
يالا بسرعة بقى
تحياتى وتشكراتى على التاج
بحبك والله العظيم

الباحث عن الحقيقة يقول...

ثواني قبل ما ابدأ
ايه المدونة اللى عاملة زي الاستغماية دي
الواحد يبقى فاكر نفسه الاول يبص لاقي نفسه التاني
جنى ..تاخدي خمستاشر قرش وابقى انا الاول
معلش هو مبلغ كبير عليكي وممك يبرجلك او يطمع حد فيكي خدي بالك انا حذرتك اهو
بعد اذنك بقى نروح للعالم الضلالية بتوع التاجات
.....
لعلها خير
هو بقى اسمه واجب دلوقتي
وبعدين الواجب بيقول اذكري ستة اسرار
هو انتى مش بتعرفي تعدي ولا ايه ..لسه فاضل تلاته
رغم ان اول واحده ذكرتي فيها سبعة بس ماليش دعوة هو انا هعد احسن منك
انا كمان زي الجمال والاحصنة بس مع الفارق يعني انا مش بنسى صحيح بس بتعامل بعد كده مع الشخص وكأن مفيش حاجه خالص انما ببقى فاكر الاسيه بس اعمل ايه يظهر ان قلبي طيب رغم مناخيري
بس بجد انتي مطلقه
عموما ان كنت حاسس وهقولك بيبان ازاى
بعيد عنك بيبقوا بخلاء تقولي للواحده فيهم موبايل
ايه يعنى موبايل ..ده موبايل ..يقولوا مفيش
شوفتي
سعداء يا فندم بهذه الواجبات التى تجعلنا نفهم شخصيتكم المودية نسبة الى مودي امام
ملحوظة : الواد الباحث ده اللي هو انا مش كده؟؟؟
طيييب
القوات تتقدم
وسمعني احلى سلام بدري عليها ماجات رجليها
متخافيش يا شابه ..دي سي حسب الله جوزها

zOzO يقول...

بجد بوست حلو اوي
يحننننننننننن
دمه خفيف بطريقه بشعه
تسلم ايديكي
الحمد لله اني مش طلعت فيهم لاني بكره الواجب اووووووووي
تحياتي ليكي

la3lahakhier يقول...

جنى والباحث حتتخنقوا وووووووووووووو؟
العبوا بهدوء يا ولاد طنط مصدعة ههههههه
منكم لله انتم الاتنين اقسم بالله انا عضلة قلبى اتحركت من كتر الضحك
الله يسعدكم ويفرح قلبكم جميعا يارب
ياولاد انا سعيدة بيكم جدا والله

جنى والله العظييييم انا اكتر

باحث اتنين فى واحد بخل على اصله

Jana يقول...

طنط؟؟
يا ولاد؟؟
عضلة قلبى ؟؟

ههههههههههههههههههههههههههه
والله انتى وجعتى قلبى من الضحك

بس هو الباحث كده دايما مستقصدنى
شرير يعنى ..وعنده حقد دفين على كل اهل الساحل اسكندرية يعنى وحب العزيز
واخدة بالك انتى معايا؟؟
ولا استنى ايه الخيبة دى
حب العزيز متبقاش سواحل ..يادى الفضايح..معلش والله انا خايبة جغرافيا وفيزيا بس اعجبك فى الانجلش والماث
المهم ... انا مستعدة اتنازله عن اول تعليق ويخليله الخمستاشر قرش يكون نفسه ويتجوز بيهم واهم ينفعوا فى تمن وزرة سيراميك المطبخ
اتزحلق بقى على السيراميك على اول تعليق احنا مش بيهمنا ولا كنوز الدنيا ولا حتى الربع جنيه بتاعك

حبيبة قلبى
برده انا اكتر ... ماتجيبى قرطاس عبد العزيز بقا

la3lahakhier يقول...

زوزو لا يا ختى لحقت نفسى
وادبستىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

la3lahakhier يقول...

جنى
حتى انتى طمعانة فى
حب العزيز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يا لهوى دا يجيى بنص جنيه
لالالا الحقونى باى دوا ياجدعان من علبة الاسعاف اوعى حد ينزل يشترى مايبقاش موت ولا خراب ديار
الا انتى فاكرة ان الباحث يعرف الوزرة بتاعت السيراميك هيهيهيههيهيهيي
دانتى طيييييييييييبة اوى
دا كبيره بلاطة صاحبة الجلالة

جنّي يقول...

بيقولوا الفقي لما يسعد

جائني الواجب من قبل من الأخت نهر الحب منذ يومان تقريبا ووعدتها بحله بعد يومين يعني النهاردة وللأسف شغلت بالإمتحانات والكنترول ..

لكن إن شاء الله هاأجاوبه

الباحث عن الحقيقة يقول...

تمام يا فندم البندقية متعمرة وجاهز للضرب
اطخهم ياكبير
-تطخ مين يا ويلد
اطخ البنية دي والبنية دي
جنى ولعلها بخير
-طخهم بس متعورهمش يا ويلد

-يا كبير يا كبير يا كبير
طخيتهم بس يظهر ماتعورش
- اصلهم بيستخدموا بيوكلينا يا بو مخ تخين
لا انا سمعت انهم بيحبوا العزيز
-العزيز ويلد عمي همه يعرفوه
انا سمعتهم بيقولوا حب العزيز
-ايوه ايوه كفى الله الشر ده بيشتروه من الصيدليه للجماعة السواحلية علشان بيكاكلوا سمك كتير ويجعدوا يهرشوا طول الليل

طب وزرة سيراميك يعني ايه يا كبير؟

- ماهو يا بومخ تخين حب العزيز ده كبسول ..وزرة السرميك ده فوار بيشربوه
يلا بينا احسن يعدونا
سؤال اليوم من حلقة سر الارض
حب العزيز بيطلع في وش جنى ولعلها بخير في موسم الصيف صح ولا غلط؟
ترسل الاجابات على مبنى مصلحة الطب البيطري
ويلا يا انغام اديها :ارضك بتنده تعالى
بطولة نجوم بتحب مصر

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عسل
بس انا مش بسكوتة دة انتي بقى الي طيبة طحن وموت كمان
ربنا يبارك فيكي بس دول مش ست اسرار
يا اختشي
ودي وحبي

la3lahakhier يقول...

سيد باشا يا ويلكم
طيب عايزين نشوف البلاوى اقصد الاسرار كلها
مين الفقى ده ؟ ايه اللى جاب سيرة الباحث دلوقتى بس؟

la3lahakhier يقول...

سيد باشا يا ويلكم
طيب عايزين نشوف البلاوى اقصد الاسرار كلها
مين الفقى ده ؟ ايه اللى جاب سيرة الباحث دلوقتى بس؟

la3lahakhier يقول...

باحث الغبراء والبيداء والقوافى والقرافات ...........
تقصد انت وكبيرك ديتكم علبة بايجون رش بس بفلة مش رشاش ونخلص
الموضوع الجاى مهم وربما يكون الاخير تابعونا ونسألكم الدعاء

la3lahakhier يقول...

نووووووووووووووونووووووووووووووو
وعمد الواجبات والناس اللى بتحب تدبس الناس
بس شوفتى انتقام شيدت معايا الف هههههيهيهيهي
طيبة مين يا امى انا بقيت اكل درعات رجالة اليومين دول وبسلك سنانى بعضم العيال الصغيرة
انتى بتصدقى الكلام ده
اه .... واخدة باللك يا اسرائيل

رفقة عمر يقول...

ياقمر شكرا على تمرير التاج ليا بس انا جاوبت واحد زيه اول ما ابتديت التدوين كان اول تاج على الاطلاق
بس علشان انتى اول مرة تمررلى تاج
هاجاوب عليه بس بطريقه تانيه انتى تامرى
بحبك قوى ربنا ييسرلك كل امورك وتنالى سعادة الدارين ويعوضك خيرا كثيرا عما مريت به اللهم امين

la3lahakhier يقول...

رفقة حبيبتى
جزاكى الله كل الخير ابكانى كلامك جدا ربى يعلم كم لمست كلماتك قلبى فارجوكى لاتنسينى بالدعاء المخلص دائما
بارك الله فيك واكرمك برؤية الحبيب اللهم امين

موناليزا يقول...

ليه التدبيسة دى بقى
وبعدين انتى كروتيهم على فكرة انتى جاوبتى على 3 بس
وحشتينى حبيبتى ويارب تكونى بخير

جسر الى الحياة يقول...

ايه يا جماعة بتتخانقوا ليه هاااا شةيى ميه وكل واحد يلعب عند بيته
بيتك بيتك بيتك
وحشتينى ايمى كده يا ستى ابعت لك رقم تليفونى فى تعليق وقلت مش هتنشرية الاقيه عامل زى الغسيل البايت قاعد على الحبل لحد ما زهق يالا انا مسحت التعليق بقى وخلاص

غير معرف يقول...

اولا اناانبسطت خالص من تعليقك اللى فات
انكمتابعة المدونة
وكمان شفتى الفيديو
يا حلاوة يا ولاد
هههههههههههههههههههه
ربنايعزك يا حبيبتى
ودعواتك اوىى
خلصت امبارح
بس هتزنق اكتر
هتعرفى ليه قريبا باذن الله
دماغك متروحشى بعيد
هههههههههههههههههه
بحبك فى الله

la3lahakhier يقول...

موناليزا حبييتى
ازييييييك سامحينى على عدم الاتصال بس مشغولة شوية الحمد لله انا بخير
عايزة اشوف اسرارك هههههههههه ضحكة شريرة

la3lahakhier يقول...

جسر حبيبتى
اقسم بالله ماشفته والله والله انا اسفة بس اصلى انشغلت امبارح والنهاردة وقلت اسيب التعلقيات مفتوحة عشان ماربطش الناس جنبى يمكن ده السبب
بجد انا فى غاية الاسف
قولى بس لو جاتلك معاكسات وانا اكل دراعهم
بصى ابعتىلى على الايميل بسسسسسسسسسسسسسسسسرعة
la3lahakhier@gmail.com
بسرعة وسامحينى يا حبى

la3lahakhier يقول...

مشمشة حبيبتى
ايه ايه ؟هه؟ ايه ؟ وحياة النبى يا شيخة قوليلى حاجة تفرح نفسى البس سورية يا جدعااااااااااان دانتو عيال فقر
بجد الفيديو غير عادى انا عطيت بينى وبينك على البنت القرعة اللى طالع لها شعرة واحدة دى ..كانت مؤسرة جدا هههههههه
بجد بجد رغم انى مقاطعة الرسوم والصور بس فعلا فعلا عاجبنى تنفيذك جدا على فكر انا نفسى اديكى حبة افكار نعملها لاطفال المسلمين اهو يتبسطوا منها ومنها يتعلموا شىء مفيد بدل رسوم الكارتون بتاعتنا بتاعت المعاقين ذهنيا دى

ammola يقول...

حبيبتى
ربنا يسعدك ويحلى ايامك دايما بكل خير ويجعل الاتى دايما اسعد من اللى فات
انا ماكنتش زعلانة على حد...انا كنت زعلانة من الدنيا ومخاصماها شوية
بس من ناحية فى حد يستاهل الزعل عليه اقولهالك وبكل فخر...ايون طبعا فى حد يستاهل
:)
معلش بأه أنا مسافرة لما أرجع نبقى نشوف موضوع الواجب ده ايه

la3lahakhier يقول...

امولتىىىىىى
يا الف حمدلله على السلامة ياقمر
يابت صدقينى مفيش ... انت حرة ياختشى انا حبيت اخدم هههههههههههه
بجد قلبى اطمن عليكى ونفسى اشوف تدوينة حلوة كدا بعد اجازتك وترجعى بالف سلامة بروحك المرحة اللى متعودين عليها ان شاء الله وفرحينى قريب عايزة البس حاجة سوارية من نفسى

Ahmed Kamal يقول...

بصي يا ستي أنا قمت بالواجب خلاص في رحايا العمر ، بس من فضلك بلاش تدبيس تاني بعد كده لحسن أألف لك تاجات مخصوص .. ولا أقول لك بلاش ده انتي أسرارك تخوف :)

يا نسيمات صارت سحرا من شذاها الكون قد عبقا خبرينا عن أحبتنا وعن الاهلينا والرفقا

قائمة المدونات الإلكترونية

المتابعون

اليكم: حبا فى رسول الله

اليكم: حبا فى رسول الله
شعار حملتنا

Recent Comments

وهذا كتابى

وهذا كتابى
اجمل واحب كتاب

سلم على طه التهامى واذكرنى امامه وادعيلى

سلم على طه التهامى   واذكرنى امامه وادعيلى
اكتبهالنا
Powered By Blogger

لم يعرفوه لكنهم سيعرفونه يوم شفاعته الكبرى

لم يعرفوه لكنهم سيعرفونه يوم شفاعته الكبرى

الفم الذى يخرج منه النور لاينفث نار

الفم الذى يخرج منه النور لاينفث نار
مسلمون ..لربهم طائعون

من أنا

صورتي
القاهرة
مسلمة مصرية مدرسة روحها طلعت الله يرحمها... ورغم ذلك سعيدة ومتفائلة